2009. július 13., hétfő

Öcsémékkel hármasban

Egy nyári napon, mikor a szüleim nem voltak otthon, az ilyenkor szokásos "lányfeladat" takarítás és mosogatás után éppen a szomszéd utcában lakó, szintén főiskolás barátnőmhöz igyekeztem, hogy csevegjük egy jót mindenféléről, mikor megérkezett öcsém barátja. Gondoltam, éppen jókor megyek, magára hagyhatom az akkor tizennégy éves Zolit a hasonló korú haverjával, Danival. Valamire készülhetnek - gondoltam magamban, mert szokatlanul gyorsan akartak kitessékelni, házon kívül tudni engem, és ez feltűnt nekem is, gyanús lett. Kimentem hát az ajtón, mintha tényleg a barátnőmhöz igyekenzék, de az udvarnál nem jutottam messzebb, inkább hátrafutottam a kertben a nappali ablakához, és belestem. Dani sietve behozta a szobába a hátizsákját, és videókazettákat vettek elő. A tévé pont oldalvást volt az ablakkal, így láttam, mikor betette, milyen filmet néznek... Nem vették le a hangerőt, ezért nyögések is kihallatszottak hozzám, és meglepődve vettem észre, hogy Zoli és Dani is egymás után a nadrágjuk alá nyúlnak, majd elkezdik kielégíteni magukat, közben mereven a képernyőt bámulják. Na, gondoltam, jó kis móka lesz, és visszalopództam az ajtóhoz. Az előszobábam levetkőztem, csak a bő pólómat hagytam magamon, és hirtelen benyitottam a szobába. A két fiú egyszerre riadt meg mikor megláttak, és hirtelen el akarták tenni a fütyijüket, de elég viccesen sikerült. "Folytathatjuk is, ha akarjátok" - mondtam, erre Daninak láthatólag felcsillant a szeme, Zoli pedig mintha tiltakozott volna, de mondtam nekik, hogy nem lesz belőle semmi baj, és nem tudja meg senki más. Odatérdeltem velük szemben a kanapéhoz, és a két kezemmel kibontottam a fütyijüket a nadrágból, majd teljesen levetkőztettem mindkettőjüket. Dani kicsit fiatalabbnak tűnt ruha nélkül, rövid fütyije körül kevés pelyhedzett, öcsémén már kicsit több szőr volt, de neki is kis fütyije volt. Egy - egy kezemmel elkezdtem simogatni őket, amire a kis fütyik ágaskodó csupasz farkakká változtak, szépen megkeményedtek. Közben láttam, hogy Dani egyre inkább a pólóm alól néha kitáruló puncimat lesi. Nem hagytam őket sokáig kíváncsin, hiszen mikor már elég merev volt a fütyijük, abbahagytam, és levettem a pólómat. Mondtam a fiúknak, mit csináljanak, ők pedig rendesen tették a dolgukat. Ledőltem a kanapéra, a két srác pedig a két oldalamra ült, és elkezdték a melleimet csókolgatni, én közben a kezeimmel őket simogattam. Fantasztikus érzés volt, hogy egyszerre ketten szopogatják a duzzadó mellbimbóimat, amik teljesen megkeményedtek. Később felkeltem, majd a fiúk is - Dani elé letérdeltem, és rövid ideig simogattam a fütyijét, majd a számba vettem és elkezdtem szopni. Közben mondtam öcsémnek, hogy simogassa addig a saját farkát, én pedig az egyik ujjamat benyálazva Dani fenekébe dugtam. Kicsit felszisszent a srác, majd élvezni kezdte, ahogy elölről és belülről is izgatom. Mikor már pumpált volna a fütyi, lefektettem hanyatt Danit az ágyra, és lassan ráültem a fenéknyílásommal. A szűk popsinyílás egyre bejjebb fogadta a kis fütyit, míg teljesen elmerült benne.
Miközben fel - le mozogtam, odahívtam az öcsémet. Zolinak mondtam, hogy nyalogassa a puncimat, főleg a csiklómat, én pedig addig az ő farkát simogattam. Dani hanyattfekve, én háttal rajta a farkán, széttártam a lábam, öcsém pedig felette a puncimat izgatta a nyelvével - gyönyörű érzés volt. Dani hamarosan nem bírta tovább és telepumpálta a fenekem a spermájával. Éreztem a kezemmel, hogy Zoli sem bírja sokáig, ezért lefeküdtem én az ágyra, és mondtam az öcsémnek, hogy tolja egyre beljebb a puncimba. Zoli fölémtérdelt, és keményen bevágta a fütyijét, nagyon élveztem, ahogy az öcsém farka súrlódik bennem ki és be. Közben Dani a melleimre ült én pedig kiszívtam a maradékot is a farkából. Nemsokára cserélt a két fiú, mert Zoli már nem sokra volt a legjobbtól - most öcsém tolta a fütyijét a számba, Dani pedig a puncimmal ismerkedett, nyalogatta, simogatta. Nem telt bele egy perc, Zoli a számba élvezett, én pedig szorgalmasan nyeltem a spermáját. Egy kicsit félrevonultam, és mondtam a srácoknak, hogy csukják be a szemüket, és izgassák egymás fütyijét - olyan mintha maguknak csinálnák, de mégis izgalmasabb. A két fiú annyira belemelegedett a dologba, hogy Zoli nemsokára lefeküdt az ágyra, Dani pedig fordítva fölétérdelt négykézláb, és egymás fütyijét szopták, nyalogatták. Ettől annyira beizgultam, hogy elkezdtem újra magamat simogatni. Mikor a srácok fütyije ismét ágaskodott, odamentem hozzájuk, a fekvő Zoli fölé ültem, és elkezdtem a fütyijét a popsilyukamba tolni. A rángatózó fütyit nemsokára elnyelte a fenekem, fel - le mozogtam rajta, közben pedig Dani izgatta tovább a puncim. Mikor teljesen bennem volt az öcsém, Dani is elkezdte a puncimba tolni a farkát. Teljesen kitöltött a két fiú - és szinte egyszerre pumpáltak tele mindketten - a legnagyobb gyönyörűség volt azon a napon. Percekig voltunk még így egymásban, majd szétváltunk, lezuhanyoztunk. A fiúk inkább elpakolták a kazettákat, én pedig elindultam a barátnőmhöz, mintha nem történt volna semmi, mégis teljesen kielégültem.

6 megjegyzés:

  1. Elismerésem rendes lány testvér vagy.

    VálaszTörlés
  2. Nekem miért nincs ilyen növérem????

    VálaszTörlés
  3. Nem volt rossz történet, de jó sem! Különösen annál a résznél volt lelombozó számomra, mikor Zoli és Dani 69-ezni kezdtek. Az egyszerűen, szörnyű volt. -.-"

    VálaszTörlés
  4. Hát jah az nem jelllet volna... :D

    VálaszTörlés