2009. július 9., csütörtök

A nővéremmel

Akkoriban még Nyíregyházán éltem a szüleimmel és a nővéremmel, amikor megtörtént velem ez a fantasztikus élmény.

Olyan 17 lehettem, amikor Andi a testvérem 23. Látszólag nem volt egy bombázó, nem lehetett rá azt mondani, hogy nagyon jó nő, de nekem mégis tetszett. Rövid barna haja, gesztenye szemei, vastag ajkai gyakran megjelentek szemem előtt esténként, amikor minden elcsendesült körülöttem és lehetőségem volt csak magammal foglalkozni. Kicsit tokás volt már, és gyakran próbálta is takarni garbóval, sminkel, vagy éppen a hajával, de szerintem az is jól állt neki. Gyakran járt-kelt a házban bugyiban amikor takarított, s ilyenkor én is sátrat vertem ha éppen boxerben voltam.

A kapcsolatunk jónak volt mondható. Például együtt néztük meg a Pite mind két részét, és sokat nevettünk a maszturbálással küszködő Jimen is. Nem volt tabu téma számunkra az önkielégítés sem. Tudta nagyon jól, hogy esténként mivel ütöm el az időt, de én is megtudtam egyet s mást. Egyszer például elmesélte, miként elégített ki a szájával egy fiút az osztályából. Nagyon megdöbbentem akkor rajta, de ma már természetesnek veszem az efféléket.

Az utóbbi években, mindig volt barátja, nem is csoda, hiszen a TK-ra járt Debrecenbe, ahol általában elég jó-fej pasik vannak. Haza soha nem busszal, vagy vonattal jött, hanem mindig valami menő autóval. Hármas Golftól alább soha nem adta. Azt vallotta, hogy egy pasinak legyen jó autója, ha akar a csajoktól valamit.
Egyik alkalommal nem valamelyik barátja hozta haza, hanem busszal jött, és kérte, hogy menjek ki elé az állomásra, mert nem igazán szeretne gyalogolni hazáig. Nem is haboztam sokat, ültem az autóba és már kint is voltam. Az állomáson. Amint megláttam az állomáson, rögtön tudtam, hogy valami baj van, mert teljesen ki volt sírva a szeme. Hamar elvettem tőle a csomagjait, és megkérdeztem hogy mi történt. Sírva panaszolta el az úton hazáig, hogy megcsalta Krisztián, az a pasi akivel éppen akkor járt. Nem igazán akartam firtatni a dolgot, ezért nem kérdeztem többet, de ő csak mondta és mondta. Szidta azt a másik csajt, mint a bokrot, aki egyébként szintén a TK-ra járt, és riválisa volt.

Amikor hazaértünk javasoltam neki, hogy zuhanyozzon le, az majd felfrissíti és menjen el este valamelyik pubba fel a városba, biztosan talál magának megint egy jó vágású fiút, aki érdemes lesz rá. Nem igazán szólt rá semmit, csak felment a szobájába, és készült a zuhanyozáshoz. Amíg fent volt én éppen a konyhában pepecseltem valami kaját, mert nagyon éhes voltam már, amikor megcsörrent a telefon. Fel is vettem a második csörrenésre, amikor ugyanis nem szólt bele senki. Többször is rákérdeztem hogy ki az, mire lecsaptam a telefont. Ekkor megint csörögni kezdett, és én ingerülten beleszóltam, hogy ki a fasz az, amikor apám hangja válaszolt. Rögtön lezsibbadtam, na meg gondolom a fater is, és kérdeztem hogy miért hív. Előtte elmagyaráztam neki, a szitut, hogy miért voltam ideges. Ő ezután elmondta hogy miért is hív igazán. Fontos üzleti tárgyalásra kellett mennie Mátészalkára, ezért csak este tíz után tudott haza jönni. Mondtam neki, hogy semmi probléma, majd csak el leszünk valahogy.

Nem sokkal ezután, anyám is felhívott mobilon, hogy legyünk jók és ne veszekedjünk, amíg haza nem ér, ugyanis át kell szaladnia Debrecenbe, az egyik barátnője ugyanis vett ott egy lakást, és azt nézi meg. Mondani is akartam Andinak, hogy mit üzentek az ősök, de addigra már a zuhany alatt állt. Amint benyitottam a szobájába, láttam, hogy szét vannak hányva a ruhái és a könyvei. Rögtön arra gondoltam, hogy bizonyára az idegesség hozta ki ezt belőle. Jó testvérhez méltóan próbáltam rendet tenni, ameddig ő zuhanyozott.

Kezdtem a ruháival. Sorba vállfára raktam a darabjait, miközben egy-egy jobb darabnál elidőztem, és elképzeltem hogyan is nézhet ki benne. Amikor már minden ruhát betettem a helyére, és a könyvei is a polcon álltak sorban, mint a katonák, a fehérnemüit kezdtem el összehajtani, és betenni őket a helyükre.
A legtöbb fehérnemüje tanga volt, minden féle színben. Különösen tetszett egy, egy fodros piros selyem tanga, amit nézegetni kezdtem. Olyannyira lekötötte a figyelmemet, hogy teljesen megfeledkeztem róla, hogy a nővérem a szomszéd helyiségben tusol, és bármelyik pillanatban bejöhet.

Végig dőltem az ágyon, és úgy kezdtem el szemlélni a csodás darabot. Kedvem támadt rá hogy megszagoljam, milyen is lehet az illata. Kellemes ugyanakkor mégis különös illat csapta meg az orromat. Ez bizonyára afféle punci illat lehet gondoltam magamban, és mélyen beleszívtam az anyagba. Annyira jó volt szipózni be a punci illatot, hogy a fejemre húztam a tangát, és úgy feküdtem hanyatt az ágyon.

Mivel a fejemen volt, nem is láttam semmit, így nem vettem észre, amikor a nővérem egy köntösben belépett. Bizonyára meglepődött rajtam, de nem szólt semmit, csak nézett. Aztán amint én ott feküdtem, csak azon vettem észre magam, hogy valaki simogatja a farmeromat, azon a bizonyos helyen. Nem vettem le a tangát a fejemről, csak hagytam, hogy kényeztessen az a kéz. Ekkor már sejtettem, hogy a nővérem az. Ő sem szólt semmit, és én sem.

Csak feküdtem ott hanyatt, és élveztem. Óvatosan végignyújtózkodtam az ágyon, és vártam a folytatást. Ekkor éreztem, ahogyan a kéz a cipzáromat babrálja, és valószinüleg elakadt, mert nem tudta lehúzni. Én úgy tettem, mint aki alszik. Egy szavam nem volt, nem hogy megmozdultam volna. Aztán csak sikerült a müvelet a cipzárral, és a gomb is hamar kigombolódott. Ekkor már a boxerben hamar felsátoroztam, ami szemmel látható volt.

A kéz most az ágaskodó farkamat símogatta, és a boxert kezdte el gombolni kifelé. Csodás érzés volt mindez, bár akkor még bele sem gondoltam, hogy mi mindenben lesz még részem ezután. A farkam hamar kiszabadult, és most már a levegőn, szabadon lüktetett benne a vér. Úgy éreztem a legnagyobb méretét öltötte fel, amire én is rásegítettem azzal, hogy meg, megfeszítettem. A kéz hamar mozgatni kezdte a makkot, és már fel voltam készülve a nyelv érintésére is. Andi fel le huzogatta egyre gyorsabban a bőrt, és amikor a legkevésbé számítottam rá akkor rábukott.

Leírhatatlan volt, amint vastag ajkai körbe zárták a péniszem falát. Olyan volt mintha egy jó meleg sütőbe tettem volna be a kis aranyost. Egyre gyorsabban szívta a farkamat, és mindig mélyebbre nyomta a torkán. Én már teljesen ki voltam. Úgy közel öt perce már, hogy szopott, amikor éreztem, hogy elmegyek. Így is volt, beleélveztem a szájába, amit ő valószínüleg le is nyelt. Ekkor le akartam venni a fejemről a tangát, de ő észrevette, és nem engedte. Bizonyára nem akarta hogy lássam így az arcát, vagy hogy egyáltalán lássam őt aközben, mialatt szeretkezünk, hogy ne tünjön úgy hogy megtörtént. Hamar megértettem, amit gondolt, és nem is ellenkeztem. Ekkor elengedte a péniszemet, és egy fél percig nem történt semmi. Vártam hogy valami legyen, végre, mert már nem bírtam magammal. Legszívesebben meg ragadtam volna a derekát, és jól megcsináltam volna. Lépteket hallottam a lépcső felől. Bizonyára lement valamiért a konyhába. Nem telt el sok idő, amikor visszajött én még mindig úgy feküdtem, ahogy ezelőtt. Aztán hirtelen éreztem, amint valami folyékonnyal átkeni a farkamat. Rögtön gondoltam hogy olaj lesz, és ebből arra tudtam következtetni, hogy análisan folytatjuk tovább. Ő is bekende a fenekét, majd óvatosan ráüllt a még mindig izgalomtól duzzadt farkamra.

Lassan mozgott, először körkörösen, majd gyorsabban és gyorsabban, míg nem az olaj csúszni nem kezdett. Úgy töcsköltem, hogy szinte már fájt. Nagyokat cuppant a segge, amint ugrált rajtam. Vagy tíz percig csak ezt csináltuk, és mind a ketten élveztük a dolgot, amikor hirtelen beleélveztem. Ez volt addigi életem legfantasztikusabb pillanata. Éreztem, ahogyan farizmai összerándulnak, és kellemesen elszorítják a péniszem falát.

Ezután leszállt rólam, majd gyorsan kiment a szobából lezuhanyozni. Én is felálltam, visszatettem a maradék fehérnemüt is a helyére, és kimentem a szobából.
Azóta gyakran összekettyintünk, és mindig nagyon csodásan érezzük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése