2009. július 19., vasárnap

Gabi, az amerikai nagynéni

Ez a történet 16 éves koromban történt. Éppen az angol nyelvvizsgát akartam letenni, tanárért nem is kellett messzire mennem, a nagynéném, Gabi kinn élt Amerikában öt évig. A nagynéném nagyon szép volt, szép arca volt, hosszú fekete haja és csodálatos idomokkal áldotta meg az ég. Szerettem hozzá járni, egy baj volt vele, hogy messze lakott, kinn a külvárosban, ahová egy busz jár, de az is annyira ritkán, hogy ha valaki lekéste, akkor ott állhatott egy órát. Nagyon jól tanított, jókat nevettünk közben, de azon a napon más is történt.
Iszonyúan esett a hó, már másfél óra késésben voltam, jobb lett volna inkább gyalog menni, akkor is előbb értem volna oda, de már közelebb voltam hozzá, mint ha haza mennék. Végülis majdnem két és fél órát késtem, mire odaértem. A kutya kinn ugrált a hóban, először meg sem ismert, de utána odajött hozzám. Nem sokat gondolkoztam, becsöngettem.
- Egy pillanat - szólt bentről a hang, majd mikor kinyitotta az ajtót nagyon meglepődött - Krisztián? Azt hittem ma nem jössz, úgy esik a hó, gondoltam, hogy nem érnél ide, de hát még is.
- Úgy látszik inkább haza nem megyek - jegyeztem meg viccesen
- Na jó gyere be, majd itt megbeszéljük
Bementem, levettem a kabátomat, letettem a táskámat, ő addig bement. Eléggé ismertem a járást, bementem és leültem a nappaliban.
- Addig hívd fel anyádat, szerintem ma nem mész haza - jött a fürdőszobából a hang
- OK, hívom.
A telefont két perc alatt lerendeztem, anyu persze simán megengedte, hiszen nem ismeretlennél vagyok, hanem a testvérénél. Mikor lettem a telefont Betti akkor jött ki, mikor megfordultam éppen akkor kötötte össze magán a köntöst.
- Gondolom ma már nem angolozunk.
- Hát így hét óra felé, pláne még péntek is van, de úgy is itt vagyok holnap is, ráérünk, nem?
- De, de akkor menj, fürödj meg, azzal is felmelegszel. Gondolom nincs ruhád.
- Hát nem készültem ittalvásra.
Körbenéztünk a ruhák között. Nem sok férfiruha volt, de ami volt az se az én méretem.
- Hát akkor vagy meztelenül alszol, vagy ebben, amiben most vagy.
- Hát a meztelenkedést elvetném, marad az alsógatya.
- Jó akkor menj, fürödj meg, addig csinálok valami kaját. Törölköző ott van a fenti szekrényben, tudod.
Nem szóltam egy szót sem, elmentem a fürdőszobába és bezártam magam mögött az ajtót. Szép nagy volt a fürdő, volt tusoló is, meg egy óriási kád. Én inkább a tusolást választottam, gyorsan levetkőztem és bementem a meleg víz alá. Áztattam magam vagy egy öt percet, utána megmosakodtam és kijöttem. Mivel tél volt inkább a pólót is visszavettem, utána kimentem a konyhába, ő már ott vágta a kenyeret, meg a felvágottakat
- Gyere enni, ennyi elég lesz - mutatott az asztalon lévő kupac felvágottra
- Bőven, most már gyere te is enni - mondtam és leültem az asztalhoz. Evés közben elbeszélgettünk, főleg mindenféle szokásos a család hogy van, meg hogy megy a tanulás volt a téma. A vacsora befejezése után én elpakoltam mindent, ő meg elmosogatott, majd bementünk a szobába tévézni az ágyról, de inkább csak beszélgettünk. Ekkor tűnt fel igazán, hogy talán épp fürödni készült, mert hogy egy szál köntösben volt, néha-néha le-lecsúszott keresztbetett lábáról a köntös és akkor lehetett látni, hogy nincs rajta bugyi, és mivel eléggé ki volt nyitva fölül - épp, hogy nem láttam be - melltartó sem lehetett rajta. Egyre jobban kezdett ez idegesíteni, hiszen hiába a nagynéném, akkor is szép, bár még meztelenül nem láttam. Ezen gondolatok egyre jobban elvonták gondolataimat és néha azt sem tudtam mit kérdezett.
- Figyelsz te rám egyáltalán?
- Ja, bocs persze, csak egy kicsit fáradt vagyok.
- Le akarsz feküdni?
- Nem megvárlak.
- Akkor elmegyek fürödni - ezzel fel is állt és elment. Én addig a tv-t néztem, majd egy negyed óra múlva kiszólt:
- Krisztián, gyere már ide egy pillanatra - szólt ki, én kopogtam majd óvatosan benyitottam - kinnhagytam a törölközőmet, hozd más ide légyszi, ott van az ágyamon.
- Ok, persze - mondtam, majd oda is vittem. Ő fölállt a kádból, egyáltalán nem zavartatta magát, és elvette a törölközőjét. Először az arcát törölte meg, és meg önkénytelenül is a puncijára néztem. Teljesen le volt borotválva, és egy furcsa figura tetoválva rá. Odalenn rögtön éreztem, hogy most nem családtagként tekintek arra a nőre, aki ott állt előttem. Mielőtt lebuktam volna inkább kimentem és visszaültem a helyemre. Ő is kinn volt öt perc múlva. Egy fehér, áttetsző hálóing volt rajta, ebből láttam, most volt rajta bugyi.
- Én már mostam fogat, menj te is, az ágyban várlak.
Teljesen másként értelmeztem ezt a mondatot az előbbi kis fellángolásom után, de inkább engedelmeskedtem és elmentem fogat mosni, utána rögtön mentem lefeküdni
- Hát te mit veszel be? - kérdeztem nagynénémtől látván az egyik kezében egy pohár víz, a másikban meg bogyók.
- Eléggé rosszul alszom mostanában, de ez nem erős altató, inkább csak könnyít - azzal bevette őket és ivott rá egy-két kortyot - Ja, igen, majdnem elfelejtettem. Ha nem zavar egy takaró alatt alszunk, mert nem találtam másikat.
- Nem probléma - mondtam és be is huppantam a takaró alá.
Két-három percig még fészkelődtünk az ágyban, majd észre sem vettem, de Gabi már el is aludt. Ezek szerint még sem lehetett olyan gyenge az az altató. Bökdöstem egy kicsit, rázogattam, hozzászóltam de meg se moccant, még csak máshogy se vette a levegőt. Egy kicsit felbátorodtam. Kikeltem az ágyból, és kitakartam Gabit is. Megcsikiztem a talpát, de még mindig semmi. Akkor eszembe jutott az amit nem nagyon csinálnék meg egy lánnyal, de most igen. Letérdeltem az ágy mellé és egy kicsit megnyaltam a talpát, aztán fölnéztem rá. Megint semmi. Bekaptam a nagylábujját, és azt nyalogattam a számban, majd felnéztem, és végleg meggyőződtem róla, hogy akármit csinálok, nem fog felébredni. Szétterpesztettem a lábait, és közé térdeltem. A bugyija még mindig fenn volt. Nem törődtem az óvatossággal, ahogy tudtam, leszedtem róla, majd visszamásztam a lábai közé. Felhajtottam a hálóingjét és újra elém tárult az a punci, amit sohasem kaphatnék meg normális körülmények között. Egy kicsit elbizonytalanodtam, de ágaskodó férfiasságom mást akart. Hirtelen kirázott a hideg, az ujjaim végei hidegek lettek. Hozzáértem a puncijához. A kezemhez képest forró volt, már csak az érintése is. Jobban szétterpesztettem a lábait, ettől szétnyílt a számomra oly elérhetetlen lyuk. Újra megtorpantam, megint eszembe jutott, hogy még is csak családtag, de hát nem volt mit tennem. Behajoltam a lábai közé, adtam egy puszit a lyukára, majd két kézzel széthúztam a punciját, és egy aprót belenyaltam, de onnan már nem volt visszaút. Minél hosszabban nyaltam és ízleltem a punciját annál jobban elém tárult a csiklója. Egyre vadabbul nyaltam fel-le és körbe-körbe, mind jobban egyre beljebb. Mikor már nem elégedtem meg a lyuk nyalogatásával, bekaptam a csiklóját, és szívogatni kezdtem. A számban játszottam vele, majd hogy le nem nyeltem. Csodálatos élmény kerített hatalmába. Egyre jobban szívogattam, nyalogattam a számban, ráfogtam a szájammal és kihúztam, majd elengedtem. Majd vissza a puncijára de most már bedugtam egy ujjamat. Próbáltam egyre beljebb jutni, miközben az ujjam fölötti részt próbáltam minél jobban a nyelvemmel izgatni. Betettem még egy ujjam és már dugni kezdtem. Annyira vadult járt ki-be az ujjam, hogy nem tudtam már nyalni a rángástól. Önkénytelenül is fölnyúltam és megmarkoltam a mellét a ruhán keresztül. Egy pillanatra abbahagytam az ujjal való baszást és kigomboltam fönt a ruháját. Elég mélyre lehetett gombolni, így ki tudtam tenni az egyik mellét. Már a mellén is láttam, hogy mennyire felizgult. Ráfeküdtem a nagynénémre, egyik kezem a punciján mozgott ide-oda, körkörösen, a másik a ruha alatti mellbimbóját csipkedte, a szájam meg rajta a kint lévő mellén. Újra baszni kezdtem két ujjal, a számmal meg szoptam, szívogattam a mellét. Mikor egyszer megint "betévedt" a kezem akkor élvezett el először hiába is fogtam a kezemmel végigcsorgott le az ágyra a kéjnedve. Szedtem a kezemmel és a mellére kentem, majd azt lenyaltam. Ezt nem bírtam többször megismételni. Odamásztam a puncijához, és újra nyalni kezdtem. Megint széthúztam a punciját, ezzel ki is jött még egy kis nedv, amit le is nyaltam. Már a feneke is úszott a saját nedvében, nem beszélve az ágyról, de mindez most nem érdekelt. Körkörös mozgást végezve a nyelvemmel benn a finom puncijába éreztem, hamarosan újra eljut a csúcsra. Megint betévedt két ujjam, de benthagytam, ezzel tágítva a lyukát. Próbáltam minél mélyebbre nyalni de hirtelen, éreztem. Előtört belőle a kielégültség. Először fel sem eszméltem, szinte leköpött a kiáramló kéj. Sok kifolyt, megint végig a fenekén majd le az ágyra ami így sem volt tiszta. De többet nem pocsékoltam el. Amennyire tudtam kinyitottam a számat és megpróbáltam minél többet kikanalazni a nyelvemmel és ezeket mind le is nyelni. Aztán már nem tudtam többet kiszedni. A számmal kielégítettem, de én még mindig kielégítetlen maradtam. Hirtelen felindulásból felhúztam a térdeit, a farkamat elővettem az alsógatyám nyílásán. Éreztem, hogy már nekem sem hiányzik sok, de egy gyors mozdulattal betoltam. Abban a pillanatban el tudtam volna élvezni, de próbáltam visszatartani. Kihúztam, majd újra be. Még kétszer, vagy háromszor megismételtem, de akkor már nem bírtam tovább. Épp mikor beraktam, akkor nyomtam belé azt, ami eddig úgy kikívánkozott. Még kétszer tudtam egy kicsit nyomni, amitől újabb adag jött ki. Ekkor feleszméltem.
- Úristen, mit tettem - suttogtam megdöbbenve még mindig szerszámommal a nagynénémben.
Gyorsan kihúztam, majd lenéztem. A félhomályban láttam, hogy egy kicsit kifolyik a gecim a puncijából. A térdei lecsúsztak az ágyon. Valahogy el akartam tüntetni a nyomokat. Végighúztam punciján a kezem, hogy most már ne a takaróra folyjék. Lemásztam az ágyról, és megkerestem a bugyiját. Kis küszködéssel de feladtam rá, miután még egyszer kiszedtem a kettőnk összekeveredett nedvét, hogy ne nagyon legyen olyan a bugyija. Fölkeltem és kimentem a fürdőszobába. Megmostam kielégített férfiasságomat, miközben végig arra gondoltam, hogy most ezek után mit tegyek. Egy nagyon nagy bűnt követtem el. Aztán arra gondoltam, ha ez kiderül, mit szól a családom. Innen nincs visszaút. Most már megtettem. Próbáltam nem őrölni magam. Megmosakodtam, visszatérvén begomboltam Gabi pizsamáját, aztán lefeküdtem és betakartam kettőnket, majd rövid időn belül elnyomott az álom.

3 megjegyzés: