2009. július 15., szerda

Anya és lánya

Nem olyan régen kezdődött. 15 éves voltam és a napokban költöztem anyámhoz. Ezelőtt nem nagyon ismertük egymást. Öt éves voltam, amikor a szüleim elváltak és én az apámhoz kerültem. Apu pár héttel ezelőtt meghalt. Egy ostoba autóbaleset okozta a halálát. Ráadásul egy másik városban éltünk, így még a fővárosi életet is meg kellett szoknom, hiszen anyám ott élt. Új iskola, kozmetikus, boltok, tánciskola, szórakozóhelyek, barátok...

Azonban kellemes csalódás ért. Anyámmal szinte a legjobb barátnők lettünk. Ő nagyon fiatalos volt, ismerte a mostani együtteseket, tudta milyen helyekre érdemes járni, követte a divatot, stb... Az új iskolában is jól éreztem magam, kezdtem talpraállni a tragédia után.

Valamelyik nap estefelé hatalmas vihar kerekedett. átmentem anyu ágyába aludni. Mellébújtam, ő pedig átölelt. Egy finom csókot leheltem a nyakára és mélyen belélegeztem finom tusfürdőillatát. Ő lassan elkezdte simogatni a hátam. Szorosabban öleltem, anyu keze pedig egyre lejjebb kalandozott... Csak egy hálóing volt rajtam, az pedig hamar felgyűrődött, így anyám már a meztelen popsimat simogatta. Nagyon jó érzés volt! Puszilgattam a nyakát, miközben én is elkezdtem simizni őt.

Egyre feljebb csókolgattam, míg fejünk egy magasságba került... és megcsókolt. Szenvedélyesen csókolóztunk, és ő már a belső combomat simizte, én pedig már a melleit masszíroztam. Feltérdelt és levette a hálóingét, én is gyorsan megszabadultam a felesleges ruhadaraboktól; teljesen meztelenek voltunk. Ő rám feküdt, a melleink összenyomódtak, így folytattuk a csókolózást. Anyu lassan végigcsókolta-nyalogatta az egész testemet. A mellbimbóimat finoman a szájába vette és szopogatta, harapdálta. majd haladt lefelé és már a hasamat cirógatta... A köldökpiercingem a szájába vette és egy kicsit meghúzta. Egyre jobban felizgultam. Anya széthúzta a combjaimat és elkezdte nyalni a pinusom. Mintha villám csapott volna belém; még soha nem volt ilyen jó!

Eddig csak egy pasival voltam, de vele nem volt orgazmusom. Nagyon vágytam rá, hogy megtudjam, milyen is az igazi orgazmus. Nem érdekelt, hogy akivel megtapasztalom, nő, ráadásul az anyám. Akkor nem anya és lánya voltunk, csak két kiéhezett nő, leszbikus hajlamokkal. Nem volt bűntudatom, sem akkor, sem később.

Anyu lassan körözött nyelvével a puncimon majd a szájába vette a kis pöckömet és szopogatni kezdte. egyre hangosabban nyögdécseltem és sóhajtoztam. Fokozatosan emelkedett bennem a gyönyörérzés és egyszer csak nem bírtam tovább, elélveztem. Fantasztikus érzés volt! Sosem hittem volna, hogy ilyen jó is lehet.
- Te nem először csináltad ezt, ugye? - kérdeztem.
- Hát nem, kipróbáltam már egyszer-kétszer!- mosolygott rám.
- Ez annyira jó volt, én még soha...
- Akarlak, most!
- Mit csináljak?
- Csak azt, amit én csináltam neked az előbb!
Hanyatt feküdt az ágyon és széttárta a combjait. Elkezdtem nyalogatni, ahogy ő csinálta, lassan, körkörösen. Tudtam hogy jól csinálom, a kéjes nyögéseiből. Buzgón nyaltam finom puncinedvét, aztán kissé lejjebb a segglyukát, amit még jobban élvezett. Felült és megszólalt:
- Várj! Így jobb lesz.
És az egyik lábát átvetette a fejem felett, így a puncija pont az arcom előtt volt. magamhoz húztam és mohón nyalni kezdtem, miközben olyan szélesre tártam a lábaimat, amennyire csak tudtam. Ő azonnal munkához látott és újra nyalni kezdte pinusomat. Minél jobban nyalt, annál jobban felizgultam és én is egyre erősebben kezdtem nyalni, amitől meg persze ő izgult fel még jobban... angyali kör! Egyszerre mentünk el.

Utána még sokáig ébren feküdtünk és beszélgettünk mindenféléről. Anyu megmasszírozott, amihez nagyon értett, mert régebben masszőrként dolgozott. Egymást átölelve aludtunk el.

1 megjegyzés:

  1. Elismerésem nektek,remélem még sokszor szereztek egymásnak sok-sok örömöt.

    VálaszTörlés